در عکاسی صنعتی و ساخت فیلم تبلیغاتی باید از بک گراند مناسب استفاده نمود چراکه در کیفیت عکس ها بسیار موثر است. بک گراند سفید خیلی در عکاسی صنعتی مناسب است چراکه امکان ویرایش و ادیت عکس هم وجود دارد.


عکاسی از محصول
شما دوستانی که مایل هستید از محصولات خود عکاسی صنعتی حرفه ای داشته باشید می توانید به وبسایت استدیو هنر امروز مراجعه کنید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

مبانی نوردهی در دوربین های دیجیتال :
به طور کلی نور در مبحث دوربین های دیجیتال را میتوانیم به یک مثلث تشبیه کنیم که یک ضلع آن دیافراگم یا Aperture (اپرچر) میتونیم ما در نظر بگیریم ضلع دیگر آن را shutter speed یا همون سرعت شاتر زدن و در نهایت ضلع نهایی را ISO که وظیفه نوردهی ما را میتواند انجام دهد که البته کنترل آن در دیافراگم یا Aperture صورت میگیرد و به مقدار نوری که وارد دوربین میشود بستگی دارد .

آموزش حساسیت یا صفحه حساس دوربین به نور (ISO) در عکاسی صنعتی
از ویژگی های ISO کاهش یا افزایش نویز است و هر چقدر که ما نویز بیشتری را در تصویر داشته باشیم این به این معنی است که از ISO بیشتری استفاده کردیم و هر چه iso ما پایین تر باشه ما به عکس با کیفیت تری خواهیم رسید.

نزدیک شدن دوربین به چیدمان در عکاسی تبلیغاتی
یکی دیگر از مواردی که باید در روش چیدمان در عکاسی تبلیغاتی به خوبی مدنظر داشته باشید این است که لنز مناسبی را در عکاسی تبلیغاتی و چیدمان های متفاوت سوژه منظور نمایید. هنگامی که فاصله نزدیکی با سوژه داشته و می خواهید عکس تهیه کنید، لازم است که از لنز کیت ۱۸-۵۵ میلی متر، استفاده نمایید.

این لنز در دوربین عکاسی، می تواند با نزدیک ترین فاصله از سوژه، فوکوس لازم را داشته باشد. این تکنیک باعث می شود که سوژه بزرگ تر دیده شده و جزئیات کاملا به نمایش گذاشته شود. در نهایت به خاطر داشته باشید که برای عکاسی چیدمان در صنعت تبلیغات، تمامی تکنیک ها در کنار هم موثر بوده و هر یک می تواند در کیفیت نهایی کار تاثیر بسزایی داشته باشد.